Atenció continuada i urgent

 

Atenció urgent durant els dies laborables abans de les 21 hores

Només en cas d’urgència i quan el vostre centre romangui tancat, abans de les 21h de dilluns a divendres, cal dirigir-se al taulell de CAP Castellbell i el Vilar.
 
Centre d’Atenció Primària Castellbell i el Vilar

C. Rosa d’abril, s/n
08296 Castellbell i el Vilar
Telèfon 938 282 080

Horari
de dilluns a dijous de 17 h. a 21 h.
divendres de 15 h. a 21 h.

Atenció Continuada

L’atenció continuada és l’atenció sanitària urgent que es dóna fora de l’horari assistencial del vostre Centre d’Atenció Primària (CAP). Funciona en horari nocturn, caps de setmana i festius. Cada CAP té un punt d’atenció continuada de referència al qual us podeu dirigir.

Per accedir al nostre Punt d’Atenció Continuada (PAC), cal personar-se al CAP Monistrol de Montserrat, així com per a la visita domiciliària cal trucar abans al telèfon 061.

PAC Monistrol de Montserrat 
C. de Manresa, 4
08691 Monistrol de Montserrat

Telèfon: 061 CatSalut Respon
Telèfon: Emergències 112 

Horari:
de dilluns a divendres de 21 h. a 8 h.
dissabtes, diumenges i festius, 24 hores


Dins del concepte d’urgència hi ha situacions molt diverses en funció de la gravetat:

Urgències lleus, com per exemple un mal de queixal o un refredat,…

Urgències més importants, com un estat febril, un dolor abdominal 
o una alteració de la tensió arterial.

Recordeu que si no és estrictament necessari no heu d’anar directament als serveis d’urgències dels hospitals. Si teniu dubtes de què cal fer, truqueu al 061 CatSalut Respon, on metges i infermeres donen consells de salut i assessoren sobre què cal fer en cada situació.

En canvi, les emergències són situacions que podem comprometre la vida de la personaafectada. En aquestes situacions es recomana no moure la persona i trucar al telèfon 112 d’emergències.