Activitat física. Consells per a l’estiu

Trenta minuts d’activitat física, cinc dies a la setmana

activitat_fisica_imatge_1.jpg_975142451L’estiu és una bona època per incorporar l’activitat física a la rutina diària. L’OMS recomana fer trenta minuts d’activitat física (com, per exemple, caminar a bon pas), almenys cinc dies a la setmana. A més, tot suma: els trenta minuts es poden realitzar en períodes de deu minuts!


Beneficis de l’activitat física

Una vida activa millora la salut i ajuda a prevenir i tractar diverses malalties; té efectes antidepressius, millora l’ansietat i la salut cardiovascular, prevé la diabetis tipus 2, l’insomni, el sobrepès i l’obesitat, i comporta altres tipus de beneficis.


Rutes saludables

activitat_fisica_imatge_2.jpg_975142451Sabíeu que existeixen rutes saludables a diferents municipis de Catalunya? Consulteu-les i gaudiu de les propostes. Eviteu, però, fer exercici a les hores de més calor i protegiu-vos del sol amb gorra, ulleres de sol i crema amb factor de protecció solar. Porteu sempre aigua i beveu-ne sovint.


Trucs per ser més actiu en el lleure

Passejar, fer esport amb els amics i la família, jugar activament amb els vostres fills o néts i visitar museus, parcs zoològics o aquàriums són alguns dels trucs que us permetran augmentar el vostre nivell d’activitat física d’una manera fàcil. Poseu-los en pràctica i incorporareu, gairebé sense adonar-vos, l’activitat física a la vostra vida diària.


Destaquem


Imatge i font: Canal Salut
Aquesta entrada s'ha publicat en Canal Salut, Consells per a l'estiu, Organització Mundial de la Salut, PAFES i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.